Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56277
Назва: Формування конкурентної маркетингової стратегії ТОВ «Юніті-груп»
Автори: Несенюк, Вікторія Сергіївна
Ключові слова: маркетинг
стратегія
маркетингове середовище
конкурентоспроможність
тактичне планування
маркетингові заходи
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження роботи є процес формування маркетингової стратегії для розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища, а предметом – теоретичні та науково-практичні засади формування та розвитку конкуретної маркетингової стратегії підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом формування конкурентної маркетингової стратегії. Методи дослідження узагальнення і порівняння, аналізу та синтезу, графічної візуалізації, фінансового і стратегічного аналізу. Методологічну основу дослідження склали дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства за рахунок формування конкурентної маркетингової стратегії. Досліджено: маркетингове середовище підприємства, існуючу систему організації маркетингової діяльності на підприємстві, визначено її основні недоліки і запропоновані заходи по їх удосконаленню. Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні, поглибленні та розробці науково-методичних і практичних рекомендацій щодо формування конкурентної маркетингової стратегії для забезпечення ефективної діяльності підприємства на конкурентному ринку. Значущість виконаної роботи та висновки: ефективність досліджень полягає у тому, що вони прийняті до розгляду та впровадження підприємством ТОВ «Юніті-груп» для покращення стратегічного та тактичного планування маркетингової діяльності.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56277
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Несенюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.