Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНесенюк, Вікторія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-09-13T06:56:14Z-
dc.date.available2022-09-13T06:56:14Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56277-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження роботи є процес формування маркетингової стратегії для розвитку підприємства в умовах конкурентного середовища, а предметом – теоретичні та науково-практичні засади формування та розвитку конкуретної маркетингової стратегії підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом формування конкурентної маркетингової стратегії. Методи дослідження узагальнення і порівняння, аналізу та синтезу, графічної візуалізації, фінансового і стратегічного аналізу. Методологічну основу дослідження склали дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства за рахунок формування конкурентної маркетингової стратегії. Досліджено: маркетингове середовище підприємства, існуючу систему організації маркетингової діяльності на підприємстві, визначено її основні недоліки і запропоновані заходи по їх удосконаленню. Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні, поглибленні та розробці науково-методичних і практичних рекомендацій щодо формування конкурентної маркетингової стратегії для забезпечення ефективної діяльності підприємства на конкурентному ринку. Значущість виконаної роботи та висновки: ефективність досліджень полягає у тому, що вони прийняті до розгляду та впровадження підприємством ТОВ «Юніті-груп» для покращення стратегічного та тактичного планування маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectтактичне плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування конкурентної маркетингової стратегії ТОВ «Юніті-груп»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Несенюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.