Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Назва: Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду
Автори: Ракул, Анастасія Андріївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
нативна реклама
соціальні мережі
маркетингові стратегії
фешн-індустрія
бренд
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ракул А. А. Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Короткий огляд (реферат): У наслідок значних змін споживачі ринку моди почали по-новому сприймати товари, які пропонують виробники. Вони звертають увагу на якість матеріалів, їх натуральність, їх довговічність та умови виготовлення. Представники індустрії почали адаптуватися до побажань цільової аудиторії, більшість брендів націлили свої стратегії на розвиток екологічного аспекту, вони переходять від швидкої моди до свідомого споживання. Основна причина такого переходу – це зміна напрямку розвитку суспільства. А ситуація з екологічними показниками навколишнього середовища тільки пришвидшує темпи розвитку і змін, які можуть допомогти зберегти планету.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан олена Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Ракул А.А.pdfДиплом2.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.