Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Title: Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду
Authors: Ракул, Анастасія Андріївна
Keywords: кваліфікаційна робота
нативна реклама
соціальні мережі
маркетингові стратегії
фешн-індустрія
бренд
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ракул А. А. Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Abstract: У наслідок значних змін споживачі ринку моди почали по-новому сприймати товари, які пропонують виробники. Вони звертають увагу на якість матеріалів, їх натуральність, їх довговічність та умови виготовлення. Представники індустрії почали адаптуватися до побажань цільової аудиторії, більшість брендів націлили свої стратегії на розвиток екологічного аспекту, вони переходять від швидкої моди до свідомого споживання. Основна причина такого переходу – це зміна напрямку розвитку суспільства. А ситуація з екологічними показниками навколишнього середовища тільки пришвидшує темпи розвитку і змін, які можуть допомогти зберегти планету.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан олена Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Ракул А.А.pdfДиплом2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.