Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРакул, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:24:04Z-
dc.date.available2022-06-28T07:24:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРакул А. А. Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан олена Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractУ наслідок значних змін споживачі ринку моди почали по-новому сприймати товари, які пропонують виробники. Вони звертають увагу на якість матеріалів, їх натуральність, їх довговічність та умови виготовлення. Представники індустрії почали адаптуватися до побажань цільової аудиторії, більшість брендів націлили свої стратегії на розвиток екологічного аспекту, вони переходять від швидкої моди до свідомого споживання. Основна причина такого переходу – це зміна напрямку розвитку суспільства. А ситуація з екологічними показниками навколишнього середовища тільки пришвидшує темпи розвитку і змін, які можуть допомогти зберегти планету.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectнативна рекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectфешн-індустріяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleСтвореня та пррсування нативної реклами про етичну модуuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Ракул А.А.pdfДиплом2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.