Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Название: Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду
Авторы: Ракул, Анастасія Андріївна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
нативна реклама
соціальні мережі
маркетингові стратегії
фешн-індустрія
бренд
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ракул А. А. Створеня та пррсування нативної реклами про етичну моду. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Краткий осмотр (реферат): У наслідок значних змін споживачі ринку моди почали по-новому сприймати товари, які пропонують виробники. Вони звертають увагу на якість матеріалів, їх натуральність, їх довговічність та умови виготовлення. Представники індустрії почали адаптуватися до побажань цільової аудиторії, більшість брендів націлили свої стратегії на розвиток екологічного аспекту, вони переходять від швидкої моди до свідомого споживання. Основна причина такого переходу – це зміна напрямку розвитку суспільства. А ситуація з екологічними показниками навколишнього середовища тільки пришвидшує темпи розвитку і змін, які можуть допомогти зберегти планету.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан олена Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55581
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Ракул А.А.pdfДиплом2.58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.