Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Назва: Створення персонального бренду за допомогою блогу
Автори: Кирилюк, Софія Яросалавівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
персональний бренд
блог
соціальні мережі
цільова аудиторія
таргетована реклама
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кирилюк С. Я. Створення персонального бренду за допомогою блогу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Короткий огляд (реферат): Враховуючи такі умови розвитку ринку, наявність персонального бренду на сучасних платформах є обов’язковим атрибутом для просування, взаємодії з цільовою аудиторією та формування іміджу. З цієї причини, поняття особистого блогу також набуло нового значення в маркетинговому аспекті, перетворившись на необхідний інструмент репрезентації бренду.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Кирилюк С. Я.pdfДиплом2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.