Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирилюк, Софія Яросалавівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:19:39Z-
dc.date.available2022-06-28T07:19:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКирилюк С. Я. Створення персонального бренду за допомогою блогу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractВраховуючи такі умови розвитку ринку, наявність персонального бренду на сучасних платформах є обов’язковим атрибутом для просування, взаємодії з цільовою аудиторією та формування іміджу. З цієї причини, поняття особистого блогу також набуло нового значення в маркетинговому аспекті, перетворившись на необхідний інструмент репрезентації бренду.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectперсональний брендuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.titleСтворення персонального бренду за допомогою блогуuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кирилюк С. Я.pdfДиплом2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.