Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Title: Створення персонального бренду за допомогою блогу
Authors: Кирилюк, Софія Яросалавівна
Keywords: кваліфікаційна робота
персональний бренд
блог
соціальні мережі
цільова аудиторія
таргетована реклама
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кирилюк С. Я. Створення персонального бренду за допомогою блогу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Abstract: Враховуючи такі умови розвитку ринку, наявність персонального бренду на сучасних платформах є обов’язковим атрибутом для просування, взаємодії з цільовою аудиторією та формування іміджу. З цієї причини, поняття особистого блогу також набуло нового значення в маркетинговому аспекті, перетворившись на необхідний інструмент репрезентації бренду.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кирилюк С. Я.pdfДиплом2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.