Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Название: Створення персонального бренду за допомогою блогу
Авторы: Кирилюк, Софія Яросалавівна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
персональний бренд
блог
соціальні мережі
цільова аудиторія
таргетована реклама
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кирилюк С. Я. Створення персонального бренду за допомогою блогу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Краткий осмотр (реферат): Враховуючи такі умови розвитку ринку, наявність персонального бренду на сучасних платформах є обов’язковим атрибутом для просування, взаємодії з цільовою аудиторією та формування іміджу. З цієї причини, поняття особистого блогу також набуло нового значення в маркетинговому аспекті, перетворившись на необхідний інструмент репрезентації бренду.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55572
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Кирилюк С. Я.pdfДиплом2.06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.