Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Назва: Бренд як конкурентна стратегія міжнародного маркетингу
Автори: Тараненко, Костянтин Олегович
Ключові слова: дипломна робота
бренд-менеджмент
конкурентоспроможність
міжнародний бізнес
маркетингові стратегії
управління брендами
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В умовах жорсткої конкуренції, коли відносини з клієнтами, кваліфікація персоналу та нематеріальні активи є ключовими факторами успіху бізнесу, концепція брендингу набуває все більшого значення і стає відповіддю на потребу в нових формах конкурентоспроможності товарів і послуг. Одним з основних факторів успіху підприємства є наявність сильного бренду. Бренд використовується як інструмент для підвищення вартості, надання значних та унікальних конкурентних переваг та покращення стратегічного узгодження продуктів чи послу. Бренди приносять велику користь виробникам і споживачам, гарантують виробникам продукції отримання додаткового прибутку, забезпечуючи лояльність споживачів, і тим самим, зменшуючи вплив конкуренції на коливання об’ємів продаж. Наявність бренду та лояльності споживачів засвідчує, що той чи інший суб’єкт економіки є більш конкурентоспроможним, особливо в кризових умовах та має більші переваги в порівнянні з іншими суб’єктами. Це значно пом’якшує реакцію споживачів на можливі коливання ціни та відкриває нові можливості для розширення ринків збуту підприємств
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н. Татаренко Наталія Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2022_292_ТараненкоКО.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.