Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТараненко, Костянтин Олегович-
dc.date.accessioned2022-06-21T06:47:52Z-
dc.date.available2022-06-21T06:47:52Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н. Татаренко Наталія Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах жорсткої конкуренції, коли відносини з клієнтами, кваліфікація персоналу та нематеріальні активи є ключовими факторами успіху бізнесу, концепція брендингу набуває все більшого значення і стає відповіддю на потребу в нових формах конкурентоспроможності товарів і послуг. Одним з основних факторів успіху підприємства є наявність сильного бренду. Бренд використовується як інструмент для підвищення вартості, надання значних та унікальних конкурентних переваг та покращення стратегічного узгодження продуктів чи послу. Бренди приносять велику користь виробникам і споживачам, гарантують виробникам продукції отримання додаткового прибутку, забезпечуючи лояльність споживачів, і тим самим, зменшуючи вплив конкуренції на коливання об’ємів продаж. Наявність бренду та лояльності споживачів засвідчує, що той чи інший суб’єкт економіки є більш конкурентоспроможним, особливо в кризових умовах та має більші переваги в порівнянні з іншими суб’єктами. Це значно пом’якшує реакцію споживачів на можливі коливання ціни та відкриває нові можливості для розширення ринків збуту підприємствuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectуправління брендамиuk_UA
dc.titleБренд як конкурентна стратегія міжнародного маркетингуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
dc.subject.udc339.9uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_292_ТараненкоКО.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.