Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Title: Бренд як конкурентна стратегія міжнародного маркетингу
Authors: Тараненко, Костянтин Олегович
Keywords: дипломна робота
бренд-менеджмент
конкурентоспроможність
міжнародний бізнес
маркетингові стратегії
управління брендами
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В умовах жорсткої конкуренції, коли відносини з клієнтами, кваліфікація персоналу та нематеріальні активи є ключовими факторами успіху бізнесу, концепція брендингу набуває все більшого значення і стає відповіддю на потребу в нових формах конкурентоспроможності товарів і послуг. Одним з основних факторів успіху підприємства є наявність сильного бренду. Бренд використовується як інструмент для підвищення вартості, надання значних та унікальних конкурентних переваг та покращення стратегічного узгодження продуктів чи послу. Бренди приносять велику користь виробникам і споживачам, гарантують виробникам продукції отримання додаткового прибутку, забезпечуючи лояльність споживачів, і тим самим, зменшуючи вплив конкуренції на коливання об’ємів продаж. Наявність бренду та лояльності споживачів засвідчує, що той чи інший суб’єкт економіки є більш конкурентоспроможним, особливо в кризових умовах та має більші переваги в порівнянні з іншими суб’єктами. Це значно пом’якшує реакцію споживачів на можливі коливання ціни та відкриває нові можливості для розширення ринків збуту підприємств
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н. Татаренко Наталія Олексіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_292_ТараненкоКО.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.