Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Название: Бренд як конкурентна стратегія міжнародного маркетингу
Авторы: Тараненко, Костянтин Олегович
Ключевые слова: дипломна робота
бренд-менеджмент
конкурентоспроможність
міжнародний бізнес
маркетингові стратегії
управління брендами
Дата публикации: июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В умовах жорсткої конкуренції, коли відносини з клієнтами, кваліфікація персоналу та нематеріальні активи є ключовими факторами успіху бізнесу, концепція брендингу набуває все більшого значення і стає відповіддю на потребу в нових формах конкурентоспроможності товарів і послуг. Одним з основних факторів успіху підприємства є наявність сильного бренду. Бренд використовується як інструмент для підвищення вартості, надання значних та унікальних конкурентних переваг та покращення стратегічного узгодження продуктів чи послу. Бренди приносять велику користь виробникам і споживачам, гарантують виробникам продукції отримання додаткового прибутку, забезпечуючи лояльність споживачів, і тим самим, зменшуючи вплив конкуренції на коливання об’ємів продаж. Наявність бренду та лояльності споживачів засвідчує, що той чи інший суб’єкт економіки є більш конкурентоспроможним, особливо в кризових умовах та має більші переваги в порівнянні з іншими суб’єктами. Це значно пом’якшує реакцію споживачів на можливі коливання ціни та відкриває нові можливості для розширення ринків збуту підприємств
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н. Татаренко Наталія Олексіївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55323
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2022_292_ТараненкоКО.pdf1.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.