Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54360
Название: | Психологічні аспекти професійної самореалізації особистості юнацього віку |
Другие названия: | Psychologické aspekty profesní seberealizace mladého člověka |
Авторы: | Волошина, Валентина Віталіївна Vološin, Valentina |
Ключевые слова: | професійна самореалізація самореалізація особистості юнацький вік аспекти професійної самореалізації profesionální seberealizace seberealizace jedince dospívání aspekty profesní seberealizace |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Vědecká perspektiva |
Библиографическое описание: | Волошина, В.В. Психологічні аспекти професійної самореалізації особистості юнацього віку/ В.В. Волошина // Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. - Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С.83-94. |
Краткий осмотр (реферат): | Вибір професії завжди є досить складним і водночас легким завданням для особистості. Адже необхідно обрати саме той виді діяльності який відповідами індивідуальним інтересам, переконанням, прагненням, сприятиме самореалізації й матеріальному благополуччю. Все більше молоде покоління прагне займатися тією професійною діяльністю яка має конкретний корисний результат, постійно тримає в тонусі, має глобальні масштаби і сприяє особистісному й професійному розвитку. За умови усвідомлення власної системи цінностей, розуміння здібностей, бажань і спроможностей такий особистісний вибір не викликає труднощів у майбутнього фахівця, підкріплюючись почуттям інтегративної цілісності,
самоповаги і самодостатності. Труднощі ж породжуються в результаті особистісної аксіологічної невизначеності, при невизначному статусі ідентичності, низькому рівні самоінтересу і саморозуміння, зовнішній вмотивованості до професійної діяльності студента тощо. Výběr povolání je pro jednotlivce vždy dost těžký a zároveň snadný úkol. Koneckonců, je nutné zvolit typ činnosti, který odpovídá individuálním zájmům, přesvědčení, aspiracím, podporuje seberealizaci a materiální blaho. Stále více mladé generace se snaží zapojit do těch profesních aktivit, které mají konkrétní užitečný výsledek, neustále drží krok, mají globální rozměr a podporují osobní a profesní rozvoj. Vzhledem k vědomí vlastního systému hodnot, pochopení schopností, tužeb a schopností nečiní takováto osobní volba budoucímu specialistovi potíže, podpořená pocitem integrační integrity, sebeúcta a soběstačnost. Potíže vznikají jako důsledek osobní axiologické nejistoty, s nejistým statusem identity, nízkou mírou vlastního zájmu a sebepochopení, vnější motivací k profesní činnosti studenta a podobně. |
Описание: | 1. Волошина В.В. Аксіопсихологія професійної підготовки майбутнього психолога у вищих педагогічних закладах освіти. Монографія /В.В.Волошина. – Вінниця: ТОВ «Нілан - ЛТД», 2014. – 274 с. 2. Волошина В.В. Психологічні технології підготовки майбутніх психологів. Монографія / В.В.Волошина. – Вінниця: ТОВ «Нілан - ЛТД», 2015. – 391 с. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54360 |
Располагается в коллекциях: | Сучасні аспекти науки: Міжнародна колективна монографія (Moderní aspekty vědy) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Волошина В.В..pdf | 294 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.