Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210
Title: Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освіти
Authors: Червенщук, Сніжана
Keywords: дипломна робота
професійна діяльність
готовність
майбутні педагоги
компетентності
навчання
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Червенщук С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Освітні, педагогічні науки». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 99 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розкрито поняття, зміст готовності майбутніх педагогів закладів вищої технічної освіти до професійної діяльності, визначені та обґрунтуванні організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів та експериментально перевірено їх ефективність, розроблена педагогічна модель та методичні рекомендації щодо формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше визначено й обґрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов, реалізація яких забезпечила ефективне формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (використання мотиваційних чинників для практичного спрямування процесу забезпечення професійної готовності майбутніх педагогів, забезпечення цілеспрямованого формування готовності до професійної діяльності у майбутніх педагогів у системі ЗВТО, застосування моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності у системі ЗВТО) та розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності з такими складниками: мета, попередня діагностика, завдання кожної структури підготовки, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, підсумкова діагностика і результат; удосконалено компоненти (мотиваційний, процесуальний, результативний); уточнено критерії (мотиваційно-цільовий, когнітивний, результативно-діяльнісний), показники та рівні готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (низький, середній, високий); подальшого розвитку набули теоретичні й методичні засади формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробленні методичних рекомендацій науково-педагогічному складу щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів для впровадження їх у навчально-виховний процес ЗВТО; у розробці моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. У подальшому результати дослідження можуть бути використані в практиці професійної підготовки майбутніх педагогів ЗВТО з метою формування в них високого рівня професійної готовності до навчальної діяльності.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, доцент Рахманов Віталій Олегович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Червенщук С.Г. .pdfДипломна робота1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.