Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210
Назва: Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освіти
Автори: Червенщук, Сніжана
Ключові слова: дипломна робота
професійна діяльність
готовність
майбутні педагоги
компетентності
навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Червенщук С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Освітні, педагогічні науки». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 99 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрито поняття, зміст готовності майбутніх педагогів закладів вищої технічної освіти до професійної діяльності, визначені та обґрунтуванні організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів та експериментально перевірено їх ефективність, розроблена педагогічна модель та методичні рекомендації щодо формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше визначено й обґрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов, реалізація яких забезпечила ефективне формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (використання мотиваційних чинників для практичного спрямування процесу забезпечення професійної готовності майбутніх педагогів, забезпечення цілеспрямованого формування готовності до професійної діяльності у майбутніх педагогів у системі ЗВТО, застосування моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності у системі ЗВТО) та розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності з такими складниками: мета, попередня діагностика, завдання кожної структури підготовки, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, підсумкова діагностика і результат; удосконалено компоненти (мотиваційний, процесуальний, результативний); уточнено критерії (мотиваційно-цільовий, когнітивний, результативно-діяльнісний), показники та рівні готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (низький, середній, високий); подальшого розвитку набули теоретичні й методичні засади формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробленні методичних рекомендацій науково-педагогічному складу щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів для впровадження їх у навчально-виховний процес ЗВТО; у розробці моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. У подальшому результати дослідження можуть бути використані в практиці професійної підготовки майбутніх педагогів ЗВТО з метою формування в них високого рівня професійної готовності до навчальної діяльності.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, доцент Рахманов Віталій Олегович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Червенщук С.Г. .pdfДипломна робота1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.