Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧервенщук, Сніжана-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:16:00Z-
dc.date.available2022-01-26T07:16:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧервенщук С. Педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освіти. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Освітні, педагогічні науки». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54210-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, доцент Рахманов Віталій Олеговичuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розкрито поняття, зміст готовності майбутніх педагогів закладів вищої технічної освіти до професійної діяльності, визначені та обґрунтуванні організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів та експериментально перевірено їх ефективність, розроблена педагогічна модель та методичні рекомендації щодо формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше визначено й обґрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов, реалізація яких забезпечила ефективне формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (використання мотиваційних чинників для практичного спрямування процесу забезпечення професійної готовності майбутніх педагогів, забезпечення цілеспрямованого формування готовності до професійної діяльності у майбутніх педагогів у системі ЗВТО, застосування моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності у системі ЗВТО) та розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності з такими складниками: мета, попередня діагностика, завдання кожної структури підготовки, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, підсумкова діагностика і результат; удосконалено компоненти (мотиваційний, процесуальний, результативний); уточнено критерії (мотиваційно-цільовий, когнітивний, результативно-діяльнісний), показники та рівні готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності (низький, середній, високий); подальшого розвитку набули теоретичні й методичні засади формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробленні методичних рекомендацій науково-педагогічному складу щодо формування готовності до професійної діяльності майбутніх педагогів для впровадження їх у навчально-виховний процес ЗВТО; у розробці моделі формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. У подальшому результати дослідження можуть бути використані в практиці професійної підготовки майбутніх педагогів ЗВТО з метою формування в них високого рівня професійної готовності до навчальної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності в системі закладів вищої технічної освітиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Червенщук С.Г. .pdfДипломна робота1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.