Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413
Название: Інтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємства
Авторы: Ступак, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
туристичне підприємство
маркетинг туризму
Інтернет
інтернет-маркетинг в туризмі
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ступак Н.О. Інтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 71с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломна робота присвячена сучасним інструментам Інтернет-маркетингу. На основі проведеного аналізу використання Інтернет-маркетингу в туристичній галузі було визначено, що особливого розвитку в світі набуває віртуальний туризм. Саме тому в роботі було запропоновано використання віртуального туризму в якості інструмента цифрового маркетингу, котрий можуть використовувати усі учасники туристичної галузі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_з_ Ступак Н.О.pdf1.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.