Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтупак, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-12-20T07:04:10Z-
dc.date.available2021-12-20T07:04:10Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationСтупак Н.О. Інтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 71с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійовичuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена сучасним інструментам Інтернет-маркетингу. На основі проведеного аналізу використання Інтернет-маркетингу в туристичній галузі було визначено, що особливого розвитку в світі набуває віртуальний туризм. Саме тому в роботі було запропоновано використання віртуального туризму в якості інструмента цифрового маркетингу, котрий можуть використовувати усі учасники туристичної галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетинг в туризміuk_UA
dc.titleІнтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_з_ Ступак Н.О.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.