Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413
Title: Інтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємства
Authors: Ступак, Наталія Олександрівна
Keywords: дипломна робота
туризм
туристичне підприємство
маркетинг туризму
Інтернет
інтернет-маркетинг в туризмі
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ступак Н.О. Інтернет як маркетинговий засіб розвитку туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 71с.
Abstract: Дипломна робота присвячена сучасним інструментам Інтернет-маркетингу. На основі проведеного аналізу використання Інтернет-маркетингу в туристичній галузі було визначено, що особливого розвитку в світі набуває віртуальний туризм. Саме тому в роботі було запропоновано використання віртуального туризму в якості інструмента цифрового маркетингу, котрий можуть використовувати усі учасники туристичної галузі.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53413
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_з_ Ступак Н.О.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.