Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411
Назва: Сучасні методи маркетингу туристичного продукту
Автори: Удут, Юліана Анатоліївна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
туристичний продукт
туристичний маркетинг
методи просування турпродукту
маркетинг в туризмі
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Удут Ю.А. Сучасні методи маркетингу туристичного продукту. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 80с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена сучасним методам маркетингу туристичного продукту. В дослідженні узагальнено перелік найбільш популярних сучасних методів просування турпродукту запропонованих науковцями та досліджено особливості їх використання на прикладі діючих туристичних підприємств на ринку турпослуг, визначено основні компоненти маркетингової діяльності туристичних підприємств. Також виявлено недоліки сучасного просування туристичного продукту турпідприємств та визначено основні перспективи їхньої подальшої діяльності.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2021_з_Удут Ю.А.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.