Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411
Название: Сучасні методи маркетингу туристичного продукту
Авторы: Удут, Юліана Анатоліївна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
туристичний продукт
туристичний маркетинг
методи просування турпродукту
маркетинг в туризмі
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Удут Ю.А. Сучасні методи маркетингу туристичного продукту. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 80с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломна робота присвячена сучасним методам маркетингу туристичного продукту. В дослідженні узагальнено перелік найбільш популярних сучасних методів просування турпродукту запропонованих науковцями та досліджено особливості їх використання на прикладі діючих туристичних підприємств на ринку турпослуг, визначено основні компоненти маркетингової діяльності туристичних підприємств. Також виявлено недоліки сучасного просування туристичного продукту турпідприємств та визначено основні перспективи їхньої подальшої діяльності.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_з_Удут Ю.А.pdf1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.