Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдут, Юліана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-12-20T07:01:17Z-
dc.date.available2021-12-20T07:01:17Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationУдут Ю.А. Сучасні методи маркетингу туристичного продукту. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 80с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53411-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к. геогр. н., Пестушко Валерій Юрійовичuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена сучасним методам маркетингу туристичного продукту. В дослідженні узагальнено перелік найбільш популярних сучасних методів просування турпродукту запропонованих науковцями та досліджено особливості їх використання на прикладі діючих туристичних підприємств на ринку турпослуг, визначено основні компоненти маркетингової діяльності туристичних підприємств. Також виявлено недоліки сучасного просування туристичного продукту турпідприємств та визначено основні перспективи їхньої подальшої діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectметоди просування турпродуктуuk_UA
dc.subjectмаркетинг в туризміuk_UA
dc.titleСучасні методи маркетингу туристичного продуктуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_з_Удут Ю.А.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.