Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169
Назва: Дослідження маркетингової діяльності та аналіз товарної політики підприємства
Інші назви: Research of marketing activity and analysis of commodity policy of the enterprise
Автори: Горпенко, Лєна Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
маркетингова діяльність
асортимент
аналіз
споживач
товарна політика
товар
товарна стратегія
випускна робота
товарний портфель
marketing
marketing activities
marketing
client
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Вхід України до міжнародної системи поділу праці змусив українські підприємства конкурувати з міжнародними компаніями. Позитивні, як для вітчизняних виробників, зміни у маркетинговому середовищі призвели до поступової о відвоювання внутрішнього ринку. Цс дас змогу українським підприємствам подумати не тільки про вирішення поточних проблем, а й над перспективами. Нестача досвіду і знань власннків-управлінців призводить і до невміння ставити завдання. Українські компанії усвідомили необхідність практичного застосування маркегинювих принципів у своїй повсякденній діяльності завдяки черговому етапу розвитку' української економіки в умовах нестабільності економічної ситуації.
Ukraine's entry into the international system of division of labor has forced Ukrainian enterprises to compete with international companies. Positive, as for domestic producers, changes in the marketing environment have led to a gradual recapture of the domestic market. This will allow Ukrainian companies to think not only about solving current problems, but also about prospects. Lack of experience and knowledge of property managers leads to an inability to set goals. Ukrainian companies have realized the need for practical application of marketing principles in their daily activities due to the next stage of development of the Ukrainian economy in conditions of economic instability.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Горпенко_ЛС_.pdf24.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.