Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорпенко, Лєна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-07-13T07:20:39Z-
dc.date.available2021-07-13T07:20:39Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївнаuk_UA
dc.description.abstractВхід України до міжнародної системи поділу праці змусив українські підприємства конкурувати з міжнародними компаніями. Позитивні, як для вітчизняних виробників, зміни у маркетинговому середовищі призвели до поступової о відвоювання внутрішнього ринку. Цс дас змогу українським підприємствам подумати не тільки про вирішення поточних проблем, а й над перспективами. Нестача досвіду і знань власннків-управлінців призводить і до невміння ставити завдання. Українські компанії усвідомили необхідність практичного застосування маркегинювих принципів у своїй повсякденній діяльності завдяки черговому етапу розвитку' української економіки в умовах нестабільності економічної ситуації.uk_UA
dc.description.abstractUkraine's entry into the international system of division of labor has forced Ukrainian enterprises to compete with international companies. Positive, as for domestic producers, changes in the marketing environment have led to a gradual recapture of the domestic market. This will allow Ukrainian companies to think not only about solving current problems, but also about prospects. Lack of experience and knowledge of property managers leads to an inability to set goals. Ukrainian companies have realized the need for practical application of marketing principles in their daily activities due to the next stage of development of the Ukrainian economy in conditions of economic instability.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectвипускна роботаuk_UA
dc.subjectтоварний портфельuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової діяльності та аналіз товарної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeResearch of marketing activity and analysis of commodity policy of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Горпенко_ЛС_.pdf24.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.