Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169
Название: Дослідження маркетингової діяльності та аналіз товарної політики підприємства
Другие названия: Research of marketing activity and analysis of commodity policy of the enterprise
Авторы: Горпенко, Лєна Сергіївна
Ключевые слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
маркетингова діяльність
асортимент
аналіз
споживач
товарна політика
товар
товарна стратегія
випускна робота
товарний портфель
marketing
marketing activities
marketing
client
Дата публикации: 16-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Вхід України до міжнародної системи поділу праці змусив українські підприємства конкурувати з міжнародними компаніями. Позитивні, як для вітчизняних виробників, зміни у маркетинговому середовищі призвели до поступової о відвоювання внутрішнього ринку. Цс дас змогу українським підприємствам подумати не тільки про вирішення поточних проблем, а й над перспективами. Нестача досвіду і знань власннків-управлінців призводить і до невміння ставити завдання. Українські компанії усвідомили необхідність практичного застосування маркегинювих принципів у своїй повсякденній діяльності завдяки черговому етапу розвитку' української економіки в умовах нестабільності економічної ситуації.
Ukraine's entry into the international system of division of labor has forced Ukrainian enterprises to compete with international companies. Positive, as for domestic producers, changes in the marketing environment have led to a gradual recapture of the domestic market. This will allow Ukrainian companies to think not only about solving current problems, but also about prospects. Lack of experience and knowledge of property managers leads to an inability to set goals. Ukrainian companies have realized the need for practical application of marketing principles in their daily activities due to the next stage of development of the Ukrainian economy in conditions of economic instability.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валеріївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52169
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом_Горпенко_ЛС_.pdf24.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.