Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159
Назва: Використання новітніх технологій брендингу (на прикладі Vodafone Україна)
Інші назви: Use of the latest branding technologies (on the example of Vodafone Ukraine)
Автори: Скрипнікова, Поліна Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
стільниковий зв’язок
cellular
нейромаркетинг
neuromarketing
інформаційні технології
Information technology
маркетингова комунікація
marketing communication
оператори мобільного зв’язку
mobile operators
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Використання новітніх технологій брендингу на данин момент с досить актуальною, адже нейромаркетннг та брендинг виходять на новин рівень визнання та значущості у світі маркетингу. Закордоном вже давно досліджують споживчу поведінку за допомогою нейромаркетингу, адже це с досить дієвим способом, який може допомогти виробнику товарів або послуг зрозуміти мотиви споживчої поведінки, адже не всі споживачі діють раціонально, коли роблять вибір. В Україні ці способи є поки малозначущі. це може бути і через те. що система українських маркетингових технологій є дещо застарілою, але наразі починає швидко розвиватися.
The use of the latest branding technologies at the moment is quite relevant, because neuromarketing and branding reach the news level of recognition and importance in the world of marketing. Abroad, consumer behavior has long been studied through neuromarketing, because it is a very effective way that can help the manufacturer of goods or services to understand the motives of consumer behavior, because not all consumers act rationally when making choices. In Ukraine, these methods are still insignificant. it may be because of that. that the system of Ukrainian marketing technologies is somewhat outdated, but is now beginning to develop rapidly.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_075_Скрипникова.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.