Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипнікова, Поліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-07-13T05:23:59Z-
dc.date.available2021-07-13T05:23:59Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валіївнаuk_UA
dc.description.abstractВикористання новітніх технологій брендингу на данин момент с досить актуальною, адже нейромаркетннг та брендинг виходять на новин рівень визнання та значущості у світі маркетингу. Закордоном вже давно досліджують споживчу поведінку за допомогою нейромаркетингу, адже це с досить дієвим способом, який може допомогти виробнику товарів або послуг зрозуміти мотиви споживчої поведінки, адже не всі споживачі діють раціонально, коли роблять вибір. В Україні ці способи є поки малозначущі. це може бути і через те. що система українських маркетингових технологій є дещо застарілою, але наразі починає швидко розвиватися.uk_UA
dc.description.abstractThe use of the latest branding technologies at the moment is quite relevant, because neuromarketing and branding reach the news level of recognition and importance in the world of marketing. Abroad, consumer behavior has long been studied through neuromarketing, because it is a very effective way that can help the manufacturer of goods or services to understand the motives of consumer behavior, because not all consumers act rationally when making choices. In Ukraine, these methods are still insignificant. it may be because of that. that the system of Ukrainian marketing technologies is somewhat outdated, but is now beginning to develop rapidly.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстільниковий зв’язокuk_UA
dc.subjectcellularuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectInformation technologyuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UA
dc.subjectmarketing communicationuk_UA
dc.subjectоператори мобільного зв’язкуuk_UA
dc.subjectmobile operatorsuk_UA
dc.titleВикористання новітніх технологій брендингу (на прикладі Vodafone Україна)uk_UA
dc.title.alternativeUse of the latest branding technologies (on the example of Vodafone Ukraine)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_075_Скрипникова.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.