Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159
Title: Використання новітніх технологій брендингу (на прикладі Vodafone Україна)
Other Titles: Use of the latest branding technologies (on the example of Vodafone Ukraine)
Authors: Скрипнікова, Поліна Сергіївна
Keywords: дипломна робота
graduate work
маркетинг
стільниковий зв’язок
cellular
нейромаркетинг
neuromarketing
інформаційні технології
Information technology
маркетингова комунікація
marketing communication
оператори мобільного зв’язку
mobile operators
Issue Date: 16-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Використання новітніх технологій брендингу на данин момент с досить актуальною, адже нейромаркетннг та брендинг виходять на новин рівень визнання та значущості у світі маркетингу. Закордоном вже давно досліджують споживчу поведінку за допомогою нейромаркетингу, адже це с досить дієвим способом, який може допомогти виробнику товарів або послуг зрозуміти мотиви споживчої поведінки, адже не всі споживачі діють раціонально, коли роблять вибір. В Україні ці способи є поки малозначущі. це може бути і через те. що система українських маркетингових технологій є дещо застарілою, але наразі починає швидко розвиватися.
The use of the latest branding technologies at the moment is quite relevant, because neuromarketing and branding reach the news level of recognition and importance in the world of marketing. Abroad, consumer behavior has long been studied through neuromarketing, because it is a very effective way that can help the manufacturer of goods or services to understand the motives of consumer behavior, because not all consumers act rationally when making choices. In Ukraine, these methods are still insignificant. it may be because of that. that the system of Ukrainian marketing technologies is somewhat outdated, but is now beginning to develop rapidly.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Анна Валіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52159
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_075_Скрипникова.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.