Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
Название: Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи
Авторы: Кляйн, Володимир
Шилонова, Вєра
Гладуш, Віктор
Ключевые слова: індивідуальний підхід
психолого-педагогічний супровід
навчання
інклюзія
Дата публикации: 26-мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32
Краткий осмотр (реферат): За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
ISBN: 978-966-1670-47-1
Располагается в коллекциях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кляйн.pdf666.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.