Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
Название: | Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи |
Авторы: | Кляйн, Володимир Шилонова, Вєра Гладуш, Віктор |
Ключевые слова: | індивідуальний підхід психолого-педагогічний супровід навчання інклюзія |
Дата публикации: | 26-мар-2020 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32 |
Краткий осмотр (реферат): | За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227 |
ISBN: | 978-966-1670-47-1 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій" |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кляйн.pdf | 666.75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.