Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кляйн, Володимир | |
dc.contributor.author | Шилонова, Вєра | |
dc.contributor.author | Гладуш, Віктор | |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T13:59:10Z | - |
dc.date.available | 2021-04-01T13:59:10Z | - |
dc.date.issued | 2020-03-26 | |
dc.identifier.citation | Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-1670-47-1 | |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227 | - |
dc.description.abstract | За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.title | Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій" |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.