Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
Title: Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи
Authors: Кляйн, Володимир
Шилонова, Вєра
Гладуш, Віктор
Keywords: індивідуальний підхід
психолого-педагогічний супровід
навчання
інклюзія
Issue Date: 26-Mar-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кляйн В., Шилонова В., Гладуш В. Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: Досвід, перспективи / В. Кляйн, В. Шилонова, В. Гладуш // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 23-32
Abstract: За офіційною статистикою Європейського агентства зі спеціальної та інклюзивної освіти Словаччина належить до групи країн-членів ЄС з високим відсотком учнів з особливими освітніми потребами (більше, як 4%), які отримують освіту в сеґреґованих (спеціальних) закладах освіти.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49227
ISBN: 978-966-1670-47-1
Appears in Collections:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кляйн.pdf666.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.