Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Назва: Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі
Автори: Холодьон, Каріна Олександрівна
Ключові слова: інтернет-реклама
рекламна діяльність
світовий ринок інтернет-реклами
діджиталізація
цифрова реклама
міжнародний ринок реклами
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Холодьон К.О. Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
Короткий огляд (реферат): Значущість виконаної роботи та висновки: застосування світового досвіду у розширенні і поглибленні переліку рекламних послуг із використанням інформаційних технологій дозволить українському ринку реклами істотно збільшити ефективність контактів із цільовою аудиторією та зменшити їх собівартість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Холодьон_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Панікар Герман Юрійович900.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.