Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХолодьон, Каріна Олександрівна
dc.date.accessioned2021-03-23T12:44:04Z-
dc.date.available2021-03-23T12:44:04Z-
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.citationХолодьон К.О. Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847-
dc.description.abstractЗначущість виконаної роботи та висновки: застосування світового досвіду у розширенні і поглибленні переліку рекламних послуг із використанням інформаційних технологій дозволить українському ринку реклами істотно збільшити ефективність контактів із цільовою аудиторією та зменшити їх собівартість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок інтернет-рекламиuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectцифрова рекламаuk_UA
dc.subjectміжнародний ринок рекламиuk_UA
dc.titleІнтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Холодьон_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Панікар Герман Юрійович900.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.