Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Название: Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі
Авторы: Холодьон, Каріна Олександрівна
Ключевые слова: інтернет-реклама
рекламна діяльність
світовий ринок інтернет-реклами
діджиталізація
цифрова реклама
міжнародний ринок реклами
Дата публикации: июн-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Холодьон К.О. Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
Краткий осмотр (реферат): Значущість виконаної роботи та висновки: застосування світового досвіду у розширенні і поглибленні переліку рекламних послуг із використанням інформаційних технологій дозволить українському ринку реклами істотно збільшити ефективність контактів із цільовою аудиторією та зменшити їх собівартість.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Холодьон_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Панікар Герман Юрійович900.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.