Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Title: Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі
Authors: Холодьон, Каріна Олександрівна
Keywords: інтернет-реклама
рекламна діяльність
світовий ринок інтернет-реклами
діджиталізація
цифрова реклама
міжнародний ринок реклами
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Холодьон К.О. Інтернет-реклама в сучасному міжнародному бізнесі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародні економічні відносини". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
Abstract: Значущість виконаної роботи та висновки: застосування світового досвіду у розширенні і поглибленні переліку рекламних послуг із використанням інформаційних технологій дозволить українському ринку реклами істотно збільшити ефективність контактів із цільовою аудиторією та зменшити їх собівартість.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48847
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Холодьон_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Панікар Герман Юрійович900.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.