Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47528
Назва: Представленість та роль контролю в сучасних методиках навчання перекладу
Автори: Король, Тетяна
Ключові слова: translation and interpretation teaching technologies
assessment procedures
hetero-assessment
self-assessment
peerassessment
assessment tools and instruments
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Аграр Медіа Груп
Бібліографічний опис: Король Т. Представленість та роль контролю в сучасних методиках навчання перекладу Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.
Короткий огляд (реферат): The given article deals with the analysis of contemporary teaching technologies used for the development of students‘ skills and abilities in versatile types of translation and interpretation at the university level from the point of view of the range of assessment procedures involved. The need in thorough elaboration and implementation of appropriate not only heterobut self- and peer-assessment tools and techniques has been substantiated due to the analysis of assessment role in a prospective philologist‘s professional development and activity. The discrepancy between the mentioned above need and lack of such techniques and tools in modern students‘ university training has been revealed. Some prospective empirically verified ways and instruments for their accomplishment have been singled out and reviewed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47528
ISBN: 978-617-646-453-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад теорія, методологія, практика» 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-346-351.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.