Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032
Назва: | Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS) |
Автори: | Стущанський, Юрій Васильович |
Ключові слова: | індикація попередження зіткнень зіткнення у повітрі модернізація системи індикації мікроконтролер розрахунок надійності дипломна робота |
Дата публікації: | 24-гру-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Стущанський, Ю.В. Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS). - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 120с |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянута модернізація персональної системи попередження зіткнень в повітрі, шляхом застосування додаткового пристрою індикації. В даній роботі зроблений аналіз авіаційних подій, які пов’язані з небезпечним зближенням та зіткненням повітряних суден в повітрі та визначено, що в більшості випадків їх причиною є людський фактор, неправильна оцінка та прогнозування повітряної обстановки з боку диспетчера. У зв'язку з цим була розроблена допоміжна технічна бортова система попередження зіткнень в повітрі. При розгляді вимог і характеристик існуючих бортових систем попередження зіткнень, визначено, що системи БСПЗ модифікацій 7.0 і 7.1 TCAS 2000, які рекомендовані до застосування документами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), мають складну апаратну частину, що позначається на високій ціні виробу, а також мають глибоку інтеграцію в пілотажно-навігаційні комплекси повітряного судна, що визначає високу вартість її установки і технічного обслуговування. Ці умови не дозволяють застосовувати БСПЗ цих модифікацій на легкомоторних повітряних судах. В процесі розгляду теми, вияснилося, що за характеристиками персональна система попередження зіткнень в повітрі PCAS XRX взмозі вчасно надати пілотові достовірну інформацію про трафік, для прийняття ним рішення щодо виправлення конфліктної ситуації і може бути застосована для цієї цілі для легкомоторних повітряних суден. Але для якісного сприйняття пілотом інформації про повітряні суда, які конфліктують, є кілька ергономічних проблем індикації. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., професор кафедри авіоніки Тронько Володимир Дмитрович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_173_Стущанський Ю.В..pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.