Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стущанський, Юрій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T10:29:26Z | - |
dc.date.available | 2021-02-15T10:29:26Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-24 | - |
dc.identifier.citation | Стущанський, Ю.В. Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS). - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 120с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., професор кафедри авіоніки Тронько Володимир Дмитрович | uk_UA |
dc.description.abstract | В роботі розглянута модернізація персональної системи попередження зіткнень в повітрі, шляхом застосування додаткового пристрою індикації. В даній роботі зроблений аналіз авіаційних подій, які пов’язані з небезпечним зближенням та зіткненням повітряних суден в повітрі та визначено, що в більшості випадків їх причиною є людський фактор, неправильна оцінка та прогнозування повітряної обстановки з боку диспетчера. У зв'язку з цим була розроблена допоміжна технічна бортова система попередження зіткнень в повітрі. При розгляді вимог і характеристик існуючих бортових систем попередження зіткнень, визначено, що системи БСПЗ модифікацій 7.0 і 7.1 TCAS 2000, які рекомендовані до застосування документами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), мають складну апаратну частину, що позначається на високій ціні виробу, а також мають глибоку інтеграцію в пілотажно-навігаційні комплекси повітряного судна, що визначає високу вартість її установки і технічного обслуговування. Ці умови не дозволяють застосовувати БСПЗ цих модифікацій на легкомоторних повітряних судах. В процесі розгляду теми, вияснилося, що за характеристиками персональна система попередження зіткнень в повітрі PCAS XRX взмозі вчасно надати пілотові достовірну інформацію про трафік, для прийняття ним рішення щодо виправлення конфліктної ситуації і може бути застосована для цієї цілі для легкомоторних повітряних суден. Але для якісного сприйняття пілотом інформації про повітряні суда, які конфліктують, є кілька ергономічних проблем індикації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | індикація | uk_UA |
dc.subject | попередження зіткнень | uk_UA |
dc.subject | зіткнення у повітрі | uk_UA |
dc.subject | модернізація системи індикації | uk_UA |
dc.subject | мікроконтролер | uk_UA |
dc.subject | розрахунок надійності | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_173_Стущанський Ю.В..pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.