Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтущанський, Юрій Васильович-
dc.date.accessioned2021-02-15T10:29:26Z-
dc.date.available2021-02-15T10:29:26Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.identifier.citationСтущанський, Ю.В. Модернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS). - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 120сuk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47032-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., професор кафедри авіоніки Тронько Володимир Дмитровичuk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглянута модернізація персональної системи попередження зіткнень в повітрі, шляхом застосування додаткового пристрою індикації. В даній роботі зроблений аналіз авіаційних подій, які пов’язані з небезпечним зближенням та зіткненням повітряних суден в повітрі та визначено, що в більшості випадків їх причиною є людський фактор, неправильна оцінка та прогнозування повітряної обстановки з боку диспетчера. У зв'язку з цим була розроблена допоміжна технічна бортова система попередження зіткнень в повітрі. При розгляді вимог і характеристик існуючих бортових систем попередження зіткнень, визначено, що системи БСПЗ модифікацій 7.0 і 7.1 TCAS 2000, які рекомендовані до застосування документами Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), мають складну апаратну частину, що позначається на високій ціні виробу, а також мають глибоку інтеграцію в пілотажно-навігаційні комплекси повітряного судна, що визначає високу вартість її установки і технічного обслуговування. Ці умови не дозволяють застосовувати БСПЗ цих модифікацій на легкомоторних повітряних судах. В процесі розгляду теми, вияснилося, що за характеристиками персональна система попередження зіткнень в повітрі PCAS XRX взмозі вчасно надати пілотові достовірну інформацію про трафік, для прийняття ним рішення щодо виправлення конфліктної ситуації і може бути застосована для цієї цілі для легкомоторних повітряних суден. Але для якісного сприйняття пілотом інформації про повітряні суда, які конфліктують, є кілька ергономічних проблем індикації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectіндикаціяuk_UA
dc.subjectпопередження зіткненьuk_UA
dc.subjectзіткнення у повітріuk_UA
dc.subjectмодернізація системи індикаціїuk_UA
dc.subjectмікроконтролерuk_UA
dc.subjectрозрахунок надійностіuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМодернізація індикації персональної системи попередження зіткнень у повітрі (PCAS)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2020_173_Стущанський Ю.В..pdfДиплом з пояснювальною запискою2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.