Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46998
Назва: | Лінгвостилістичні особливості жанру трилер та їх особливості при перекладі: гендерний аспект (на матеріалі романів Тесс Ґеррітсен «Хірург» та Томаса Гарріса «Сходження Ганнібала») |
Автори: | Панасовська, Анастасія Олександрівна |
Ключові слова: | дипломна робота трилер гендерний аспект лінгвостилістичний аналіз |
Дата публікації: | гру-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Трилер належить до того різновиду прози, що досить довго залишався без серйозної критики з боку літературознавців. популярність трилеру обумовлена його характерною рисою – амбівалентністю, що означає композиційно-смислову двоякість, мета якої полягає у подвійній специфіці сприйняття, де одна з лінії – лінія злочину, що будується за законами драми та обумовлена причинно-наслідковим зв’язком, а друга – лінія викриття, розгадки проблеми, яка конструюється як ребус, і має вигляд гри. Трилер займає одну з головних ніш в масовій літературі. Потреба в адреналіні, емоційній напрузі – це людський фактор, який властивий кожному читачу, котрий відкриває саспенс. Головними поширювачами стереотипів можна вважати засоби масової інформації та літературу в усіх їх проявах. За використанням цих засобів, транслюються конкретні думки, ідеї, погляди та переконання, пропагуються цінності,тренди та норми життя. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: кандидат філологічних наук, доцент Головня Алла Василівна |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46998 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри англійської філології і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Панасовська_дипломна_робота.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.