Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768
Title: | Вдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraine |
Other Titles: | Improving the marketing strategy of Azur Air Ukraine |
Authors: | Аль-Маяхі, Алі Абед-Хамза |
Keywords: | дипломна робота graduate work авіація авіаційний ринок клієнт маркетинг маркетингова діяльність маркетингове середовище пасажир перевезення послуга споживач стратегія aviation aviation market client marketing marketing activities marketing environment passenger transportation service consumer strategy |
Issue Date: | 20-Dec-2020 |
Abstract: | Нині авіаційна галузь України є однією з найважливіших складових
ринкової економіки нашої держави, і являє собою одну з базових, стратегічно
важливих галузей країни.
На ринку авіаперевезень конкуренція з кожним роком посилюється.
Причиною цього можна назвати щорічний запуск нових рейсів, які
відкриваються авіакомпаніями, тим самим перед споживачами постає
великий вибір авіаперевізників за вибраним напрямком.
Запорукою успішної діяльності та постійного розвитку авіакомпаній є
саме маркетинг, який, з одного боку, ретельно вивчає ринок, попит,
уподобання споживачів та їх потреби, а з іншого – активно впливає на ринок,
попит, формування потреб та на їх уподобання. Саме маркетингова діяльність
є тим необхідним стратегічним елементом, що визначає відносини всередині
компанії та взаємодію з навколишнім середовищем. Today, the aviation industry of Ukraine is one of the most important components market economy of our state, and is one of the basic, strategically important industries of the country. In the air transportation market, competition is intensifying every year. The reason for this can be called the annual launch of new flights, which opened by airlines, thus appearing to consumers a large selection of airlines in the chosen direction. The key to successful operation and continuous development of airlines is it is marketing, which, on the one hand, carefully studies the market, demand, consumer preferences and needs, and on the other - actively influences the market, demand, formation of needs and their preferences. It is marketing activities is a necessary strategic element that determines the relationship within companies and interaction with the environment. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., проф. Смерічевський Сергій Францович |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аль-Майяхі_12_2020.pdf | 6.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.