Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768
Title: Вдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraine
Other Titles: Improving the marketing strategy of Azur Air Ukraine
Authors: Аль-Маяхі, Алі Абед-Хамза
Keywords: дипломна робота
graduate work
авіація
авіаційний ринок
клієнт
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
пасажир
перевезення
послуга
споживач
стратегія
aviation
aviation market
client
marketing
marketing activities
marketing environment
passenger
transportation
service
consumer
strategy
Issue Date: 20-Dec-2020
Abstract: Нині авіаційна галузь України є однією з найважливіших складових ринкової економіки нашої держави, і являє собою одну з базових, стратегічно важливих галузей країни. На ринку авіаперевезень конкуренція з кожним роком посилюється. Причиною цього можна назвати щорічний запуск нових рейсів, які відкриваються авіакомпаніями, тим самим перед споживачами постає великий вибір авіаперевізників за вибраним напрямком. Запорукою успішної діяльності та постійного розвитку авіакомпаній є саме маркетинг, який, з одного боку, ретельно вивчає ринок, попит, уподобання споживачів та їх потреби, а з іншого – активно впливає на ринок, попит, формування потреб та на їх уподобання. Саме маркетингова діяльність є тим необхідним стратегічним елементом, що визначає відносини всередині компанії та взаємодію з навколишнім середовищем.
Today, the aviation industry of Ukraine is one of the most important components market economy of our state, and is one of the basic, strategically important industries of the country. In the air transportation market, competition is intensifying every year. The reason for this can be called the annual launch of new flights, which opened by airlines, thus appearing to consumers a large selection of airlines in the chosen direction. The key to successful operation and continuous development of airlines is it is marketing, which, on the one hand, carefully studies the market, demand, consumer preferences and needs, and on the other - actively influences the market, demand, formation of needs and their preferences. It is marketing activities is a necessary strategic element that determines the relationship within companies and interaction with the environment.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., проф. Смерічевський Сергій Францович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аль-Майяхі_12_2020.pdf6.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.