Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАль-Маяхі, Алі Абед-Хамза-
dc.date.accessioned2021-02-11T14:50:57Z-
dc.date.available2021-02-11T14:50:57Z-
dc.date.issued2020-12-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., проф. Смерічевський Сергій Францовичuk_UA
dc.description.abstractНині авіаційна галузь України є однією з найважливіших складових ринкової економіки нашої держави, і являє собою одну з базових, стратегічно важливих галузей країни. На ринку авіаперевезень конкуренція з кожним роком посилюється. Причиною цього можна назвати щорічний запуск нових рейсів, які відкриваються авіакомпаніями, тим самим перед споживачами постає великий вибір авіаперевізників за вибраним напрямком. Запорукою успішної діяльності та постійного розвитку авіакомпаній є саме маркетинг, який, з одного боку, ретельно вивчає ринок, попит, уподобання споживачів та їх потреби, а з іншого – активно впливає на ринок, попит, формування потреб та на їх уподобання. Саме маркетингова діяльність є тим необхідним стратегічним елементом, що визначає відносини всередині компанії та взаємодію з навколишнім середовищем.uk_UA
dc.description.abstractToday, the aviation industry of Ukraine is one of the most important components market economy of our state, and is one of the basic, strategically important industries of the country. In the air transportation market, competition is intensifying every year. The reason for this can be called the annual launch of new flights, which opened by airlines, thus appearing to consumers a large selection of airlines in the chosen direction. The key to successful operation and continuous development of airlines is it is marketing, which, on the one hand, carefully studies the market, demand, consumer preferences and needs, and on the other - actively influences the market, demand, formation of needs and their preferences. It is marketing activities is a necessary strategic element that determines the relationship within companies and interaction with the environment.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectавіаціяuk_UA
dc.subjectавіаційний ринокuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectпасажирuk_UA
dc.subjectперевезенняuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectaviationuk_UA
dc.subjectaviation marketuk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectpassengeruk_UA
dc.subjecttransportationuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing strategy of Azur Air Ukraineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аль-Майяхі_12_2020.pdf6.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.