Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311
Назва: Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії
Автори: Лопушанська, Каріна Михайлівна
Ключові слова: дипломна робота
психологічне благополуччя
психологічне благополуччя співробітників в період пандемії
модель корпоративної культури
корпоративна культура
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лопушанська К. М. Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри авіаційної психології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 100 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота містить викладення теоретико-методологiчних засад корпоративної культури як чинника психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. Дослідження корпоративної культури співробітників рекламних агенцій в період пандемі посприяло створенню тренінгу підвищення психологічного благополуччя співробітників.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи:канд. психол. н., доцент Сечейко Олена Віталіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Лопушанська 17.12.pdfДиплом з пояснювальною запискою2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.