Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311
Название: Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії
Авторы: Лопушанська, Каріна Михайлівна
Ключевые слова: дипломна робота
психологічне благополуччя
психологічне благополуччя співробітників в період пандемії
модель корпоративної культури
корпоративна культура
Дата публикации: дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Лопушанська К. М. Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри авіаційної психології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 100 с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломна робота містить викладення теоретико-методологiчних засад корпоративної культури як чинника психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. Дослідження корпоративної культури співробітників рекламних агенцій в період пандемі посприяло створенню тренінгу підвищення психологічного благополуччя співробітників.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи:канд. психол. н., доцент Сечейко Олена Віталіївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом_Лопушанська 17.12.pdfДиплом з пояснювальною запискою2.51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.