Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
Назва: Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку
Автори: Щербаньова, Катерина Вадимівна
Ключові слова: дипломна робота
сприйняття реклами
авторська анкета
тривожність
медіграмотність
порівняння аналізу
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей сприйняття реклами особами різного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у процесі професійної підготовки студентів-психологів та викладання навчальної дисципліни з психології реклами. Методи дослідження – методики, унікальні опитувальники, відеоматеріал.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2020_053_М_Щербаньова К.В..pdfдипломна робота1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.