Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербаньова, Катерина Вадимівна-
dc.date.accessioned2021-01-06T07:53:44Z-
dc.date.available2021-01-06T07:53:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей сприйняття реклами особами різного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у процесі професійної підготовки студентів-психологів та викладання навчальної дисципліни з психології реклами. Методи дослідження – методики, унікальні опитувальники, відеоматеріал.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсприйняття рекламиuk_UA
dc.subjectавторська анкетаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectмедіграмотністьuk_UA
dc.subjectпорівняння аналізуuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості сприйняття реклами особами різного вікуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_053_М_Щербаньова К.В..pdfдипломна робота1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.