Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
Title: Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку
Authors: Щербаньова, Катерина Вадимівна
Keywords: дипломна робота
сприйняття реклами
авторська анкета
тривожність
медіграмотність
порівняння аналізу
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дипломна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей сприйняття реклами особами різного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у процесі професійної підготовки студентів-психологів та викладання навчальної дисципліни з психології реклами. Методи дослідження – методики, унікальні опитувальники, відеоматеріал.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_053_М_Щербаньова К.В..pdfдипломна робота1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.