Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
Назва: Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання
Автори: Сагратова, Каріна Едуардівна
Ключові слова: соціальний конструктивізм
імплементація
змішане навчання
цифрові технології
відкриті інструменти
WordPress
Audacity
Google Suite
Google Hangout
padlet
ThingLink
Дата публікації: бер-2018
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Сагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158
Короткий огляд (реферат): Соціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
ISBN: 978-617-7397-78-5
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sagratova.pdf177.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.