Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914
Назва: | Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання |
Автори: | Сагратова, Каріна Едуардівна |
Ключові слова: | соціальний конструктивізм імплементація змішане навчання цифрові технології відкриті інструменти WordPress Audacity Google Suite Google Hangout padlet ThingLink |
Дата публікації: | бер-2018 |
Видавництво: | Талком, Київ |
Бібліографічний опис: | Сагратова К.Е. Соціальний конструктивізм в сфері освіти на прикладі імплементації змішаного навчання // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.153-158 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальний конструктивізм - це гіпотеза, яка стверджує, що люди вчаться в результаті соціальної взаємодії та співпраці з іншими. Це бере витоки з теорії діяльності Виготського Л.С. та поняття зони проксимального розвитку. У цьому цифровому віці соціальний конструктивізм є прикладом он-лайн курсів, таких як змішане навчання, в якому учні можуть поділитися ідеями та знаннями в спільному просторі для підвищення власних знань. У секторі VLE (virtual learning environment) використовуються інтерактивні, соціальні та спільні інструменти для підтримки навчання,що може заохотити студентів до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43914 |
ISBN: | 978-617-7397-78-5 |
Розташовується у зібраннях: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sagratova.pdf | 177.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.